MERCEDES AMG G63
Carlex Design je predstavio jednu od svojih najimpresivnijih aftermarket konverzija do sada, a nazvana je G-Falcon.
Možda je danas kliše nazivati automobil umetničkim delom, ali ovaj unikatni model to zaista jeste. Kao baza za G-Falcon je poslužio Mercedes-AMG G63, koji nudi sjajne performanse zahvaljujući svom 4,0 litarskom V8 twin-turbo motoru, koji razvija 585 KS. Ali, ove brojke nisu najimpresivnije kada je reč o G-Falconu, nego je to u stvari njegov izgled, tako da će neki reći da ipak nije namenjen vožnji i off-road avanturama, nego je više za parkiranje i divljenje.
Dizajn je nastao iz želje klijenta da kreira nešto istinski unikatno, a Carlex je prihvatio izazov u uverenju da je G Klasa savršena platforma za ovakav projekat. Kompanija ima iskustva rada s Mercedesovim vozilima, tako da u svojoj istoriji ima niz kreacija među kojima je i modifikovani GLE Coupe. Suština G-Falcona se ogleda u ljubavi prema prirodi, a posebno prema sokolu koji dominira celim dizajnom, navodi Klix.ba.Posebnu pažnju privlači krov, koji sadrži prrlepu ručno ugraviranu sliku sokola u nečemu što izgleda kao šuma. Više ručnog graviranja može se videti na bočnim lajsnama i lukovima točkova, a odlikuju ih ukrasni uzorci i kontrast poliranog metala sa zlatnim detaljima koji ističu boju. Dizajnirani i izrezbareni ručno, ovi dizajni su rezultat rada u periodu od 36 meseci. Svi detalji su morali biti kreirani pre nego štu su naneti na vozilo.
G-Falcon je unapređen i karbonskim body kitom,, koji uključuje prednji i zadnji branik, prednju masku, lukove točkova, pragove i drugo. Body kit i ostatak karoserije, koji nije ručno graviran, obložen je kilogramom dijamantske prašine koja blista na svetlu, slično kao što je bio slučaj s pojedinim Carlexovim modelima iz prošlosti uključujući Rolls-Royce Cullinan i Bentley Bentaygu.
Unutrašnjost je jednako impresivna i prepuna patinirane kože, koja je pažljivo ručno prošivena te je odlikuje braon nijansa koja se savršeno slaže s eksterijerom. Ova bogata koža prekriva gotovo celu unutrašnjost, od sedišta preko armaturne ploče pa do svih "pukotina" i uglova koji ih okružuju. Sve što nije pokriveno kožom ukrašeno je ručnim gravurama, baš kao i eksterijer. Ova kombinacija pretvara SUV u palatu na točkovima.
Dugi proces rada na ovom projektu definitivno se isplatio, a iako nije javno otkrivena, cena je verovatno astronomska.