Nakon što je prije nekoliko dana prikazan osvježeni Arteon, sada stiže i obnovljeni Volkswagen Tiguan s dvije zanimljive nove verzije.
Volkswagen Tiguan pojavio se prvi puta još 2007. kao SUV na bazi tadašnje pete generacije Golfa. Njegova druga generacija već je na tržištu oko četiri godine, pa je sada došlo vrijeme za osvježavanje koje je Volkswagen odmah iskoristio i za uvođenje dvije nove zanimljive verzije.
No, prije nego se posvetimo njima, pogledajmo koje su glavne vizualne novosti novog Tiguana. Pored novog, višeg, poklopca motora tu su i tanja svjetla i šira maska s novim logotipom marke. Izmijenjen je i prednji odbojnik, dok je straga najuočljivija novost veliki natpis Tiguan na poklopcu prtljažnika. Unutrašnjost je također osvježena, ali nešto manje nego u Arteonu. Tiguan je dobio novi upravljač i posljednju inačicu infotainment sustava, a uz nju dolazi i novi ekran. Okretne prekidače klima-uređaja zamijenili su dodirni klizači, a dodirnim se površinama upravlja i grijanjem prednjih sjedala. Tiguan u opcijama nudi ambijentalnu rasvjetu sa čak 30 različitih boja.
Još jedna paralela s nedavno prikazanim Arteonom je uvođenje sportske verzije R. Kao i Arteon, tako i Tiguan R pokreće 2,0 TSI sa 320 KS i 420 Nm, a možemo ga očekivati i u novom Golfu R. Snaga se na sve kotače prenosi putem sedmostupanjskog DSG automatskog mjenjača. Sustav pogona ima i sustav R-Performance Torque Vectoring koji raspoređuje moment i između stražnjih kotača. Za obuzdavanje sportskog SUV-a zadužene su kočnice s diskovima promjera 18 inča, dok sportski ovjes spušta Tiguan za centimetar bliže podlozi. Na popisu opcija je i Akrapovičev ispušni sustav. U unutrašnjosti je Tiguan R ukrašen sportskim upravljačem i sjedalima s integriranim naslonima za glavu.
Druga novost je plug-in hibridni Tiguan eHybrid koji je dobio pogon jednak onome u Golfu GTE. To znači kako ga pokreće kombinacija elektromotora i 1,4 TSI benzinca koja zajedno razvija 245 KS. Snaga se prenosi putem šestostupanjskog DSG mjenjača. Baterija je od 13 kWh, a dovoljna je za 50 kilometara vožnje isključivo na struju.
Tiguan je iznimno važan model za Volkswagen. Od prve generacije do danas prodano je više od šest milijuna primjeraka, a samo prošle godine ih je u Europi prodano gotovo 910.000. To znači da je on ne samo najpopularniji Volkswagen u Europi, već jedan od najpopularnijih SUV-a u svijetu. Novi će Volkswagen Tiguan u prodajne salone stići krajem godine.
Volkswagen je osvježio i dizelsku ponudu Tiguana, pa je i on dobio novu evo obitelj poznatog 2,0 TDI motora što znači da imaju, između ostalog, dva SCR katalizatora. Osvježeni se Volkswagenov kompaktni SUV sada može voziti s potporom do brzine od 210 km/h zahvaljujući novom sustavu Travel Assist.
28.08.2020.
Autoitocka.com